Červenec 2008

Piatok 11-07-2008

11. července 2008 v 16:48 | Regina |  What I eat...every day?
Čo som jedla?
Raňajky - Nescafé 2v1 (43kalórií)
Svačina1 - nič
Hl. Jedlo - Instantná polievka (40kalórií)
Svačina2 - nič
Večera-- - Ovocná šťava (??kalórií)
Čo som pila?
Coke Light, Minerálka


Ako hovorí "Edita Papeky"...NEŽER!

10. července 2008 v 20:45 | Regina |  My diary with my ideas
NEŽER!
Celý deň, som premýšľala nad tým, ako sa mám stať perfektnou ... ANA je úplne úžasna vec. Od zajtrajška, by som chcela vyskúšať metódu diéty, na báze tekutín.
Dovolené: Nescafé 2v1(43kalórií), Instantná polievka(40kalórií alebo 48kalórií), Minerálka(0 kalórií), Coke Light(100ml/0,3kalórií), Ovocné šťavy(??kalórií),...
Zakázané: Všetko ostatné!
Webmiss Reginaémoticones tronche 6

Diétne typy,triky & rady

10. července 2008 v 20:31 | Regina |  Must be slim & healthy !
Nedostatek spánku
Tělo při nedostatku spánku produkuje větší množství kortizolu a ghrelinu. Výsledkem jsou záchvaty vlčího hladu.
Vysedávání u televize
Akční filmy a detektivky stresují naše tělo. Zvyšuje se produkce hormonu kortizolu a zpomaluje se odbourávání tuků. Více než dvouhodinové vysedávání u televize neprospívá vašemu tělu.
Denní světlo
způsobuje menší chuť na sladké. Vyrážejte častěji na sluníčko nebo vyměňte žárovky za takové, které jsou co nejvíce podobné dennímu světlu.
Naslouchejte svému tělu!
Pokud vám po snědení určité potravy není dobře, ačkoliv jde třeba o zdravé jablko, raději jeho konzumaci vynechejte.
Detoxikujte organismus
Žijeme v době znečištěného životního prostředí, chemicky upravovaných potravin, v době permanentního stresu. To vše je příčinou existence toxinů v našem organismu, které zpomalují metabolismus a vyvolávají řadu nemocí. Pomocí detoxikace se můžete těchto jedů zbavit a vrátit mu schopnost spalovat tuky.


Perfektné výhovorky

10. července 2008 v 20:20 | Regina |  We must be Anorectic
Jak se vymlouvat, že nemáte hlad? Výmluvy, které znáte se Vám zdají hloupé nebo je jednoduše vaši rodiče "nežerou"....? Tady jich pár máte....
Řekni, že je Ti dost špatně a o žárovku lampičky si nahřej ruce a jimy pak čelo. Teplotu sis přeci nemohla vymyslet, neblink-3.gif image by emotionka?
Přijď domů a první, co řekneš je to, že jsi úplně plná, žes to dneska přehnala, ale že se nedalo odolat té pizze (...omáčce, knedlíkům, čemukoliv) a k tomu dodej, že kaamrádčina mamka skvěle vaří.
Brzy ráno si černou tužkou na oči udělej kruhy pod očima, ale jen jemně ať to nejde poznat, že je to tužkou a řekni, že sis večer něco vzala a nesedlo Ti to a proto nebudeš snídat.
Když nebudeš chtít snídat, tak ráno, než se vzbudí rodiče, si něco udělej a nech z toho kousek na talíři, jako že už jsi neměla chuť to dojíst a to ostatní vyhoď...klidně i zplachni.
PRO ODVÁŽNÉ - Před jídlem se zkus pohádat s mamkou nebo s tátou a nakonec se uraž a odejdi buď ven, když nebudou nic namítat a nebo do svýho pokoje, až Tě budou volat k jídlu, tak řekni, že s nima u jednoho stolu nebudeš, když daj pokoj, tak je to dobře a když řeknou, že teda odejdou, ale ať se najíš, tak bude dostatek času jídlo vyhodit, né? A jestliže budou trvat na tom, že musíš jít jíst s nima, tak se v tom jen tak nimrej a nastav si na mobilu budíka, nějakou písničku, aby ti to zvonilo za 3 minuty, co se v tom jídle budeš přehrabovat a pak dělej, že s někým voláš a pak už si klidně můžeš vymyslet, že Tvojí kámošce někdo umřel nebo něco takovýho...nezapomeň mít u toho slzy v očích a slušně se zeptej, jestli můžeš za ní.

Ako sa stať perfektnou stúpenkiňou Anorexie

10. července 2008 v 19:50 | Regina |  We must be Anorectic
Jezte co nejpomaleji lidskému tělu trvá cca 30minut než si uvědomí, že už nemá hlad.
Mezi každým soustem pokládejte vidličku.
Žvýkejte sousto tak dlouho než se samo rozpustí v puse.
Nejezte po 7 hodině večer.
Pokud mate možnost, jezte nazí před zrcadlem.
Pokud máte neodbytný pocit hladu dejte si sousto do pusy a pak jej vyplivněte.
Tělo ošálíte i tím, že sníte i kousky ledu (bude si myslet že přijalo nějakou potravu).
Pokud vám začne hlasitě kručet v břiše, mírně se do něj bouchněte, přestane to.
Pijte hodně vody.
Pokud každou hodinu vypijete jednu sklenici budete se cítit plní.
Když budete mít hlad zkuste se napít (hlad je převlečená žízeň).
Určete si svůj vlastní cíl, nejprve nějaký nižší aby vás motivoval. Pozor ať v té dané chvíli nereálný, to by bylo nemotivující!
Udělejte si jednoduchá pravidla, třeba že budete žvýkat každé sousto 37x předtím, než je spolknete, nebo že nebudete jíst do ani po určité hodině.Pomůže vám to udržet si kontrolu nad jídlem
Udělej si svůj inspirační deníček, kam s nalepte obrázky svých oblíbených hvězd, napište si tam své cíle a ANA hesla. Kdykoli se budete cítit zle podívejte se do něj a vrátí vám to chuť nejíst. (to sem moc nepochopila…)
Když budete chtít jíst otočte se a řekněte si název toho jídla a počítejte do sta (myslíte že budete chtít mít ty odporné kalorie ve svém těle?) (tohle fakt pomaha)
Když budete chtít jist nalakujte si nehty (to taky dobře zabira!)
Čistěte si zuby, nebudete chtít míchat zubní pastu s jídlem
Když budete cítit, že to nezvládnete jděte se projít (to by u mě neprošlo protože skoro celej den nevystrčím paty z domu takze raci lakuju xD nebo si du kreslit a toho se taky dobře zabavim nebo u knizky)
Zapisujte si všechno co jste snědli

List od slečny menom Anorexia Nervosa

10. července 2008 v 19:38 | Regina |  We must be Anorectic
Dovol mi představit se. Jmenuji se, nebo jak mě nazývají lékaři a jiní, Anorexia. Moje celé jméno zní Anorexia Nervosa, ale můžeš mi říkat Anna. Myslím, že se můžeme stát dobrými partnery. V blízké budoucnosti do tebe budu investovat hodně svého času a totéž očekávám od tebe.
V minulosti jsi slyšela své učitele a rodiče jak o tobě mluví jako o zralé a inteligentní osobě s tolika možnostmi. Kam se to podělo, mám se ptát? Nikdy nic z toho nebylo! Nejsi dokonalá, dost se nesnažíš a navíc ztrácíš čas přemýšlením a mluvením s přáteli nebo kreslením! Tyhle slabosti ti nebudou povoleny.
Tví přátelé ti nerozumí, nejsou k tobě upřímní. Kdysi, když se nejistota vkrádala do tvé mysli a ty ses jich zeptala, "Jsem…tlustá?" a oni odpověděli "Ale ne, jistěže ne" Tys věděla, že lžou! Jen já ti říkám pravdu. Tvoji rodiče, škoda mluvit! Víš, že tě milují a starají se o tebe, ale část toho je jen proto, že to jsou rodiče a že je jejich povinností to dělat. Teď bych ti měla říct tajemství: Někde hluboko uvnitř jsou tví rodiče zklamaní. Jejich dcera, ta s tolika možnostmi, je tlustá, líná a nehodná dívka.
Ale já to všechno změním.

Počítať alebo Nepočítať?Záleží či Nezáleží?

9. července 2008 v 15:06 | Regina |  My diary with my ideas
Good Day all friends! Mám maličkú no dosť závažnú otázku.
Záleží na tom či má jogurt 60kalórií alebo 80kalórií? Kam tím smerujem?
Netuším, či si mám počítať energetickú hodnotu potravín, alebo nie. It is hard! Vy súsenejšie "diet girls" poraďte mi. Čo všetko tam(v jedálničku) mám zapisovať? Je jasné že potraviny, ktoré som skonzumovala, no písať i množstvo? už spomínané kalórie? nápoje a ku všetkému komentáre?
Vobec sa v tom nevyznám...please Help me!
Webmiss Reginaémoticones tronche 6


Diéta podľa glikemického indexu

9. července 2008 v 14:11 | Regina |  Must be slim & healthy !
Potraviny s obsahem sacharidů zvedají hladinu cukru v krvi a dochází tak k vyplavení inzulinu do krve, který se snaží vzestup hladiny cukru v krvi (glykemii) upravovat. Glykemický index potravin udává procentuální rozdíl ve vzestupu glykemie v souvislosti s přijatou potravou, zvyšuje se především po konzumaci jednoduchých cukrů. Čím má potravina vyšší glykemický index, tím je méně vhodná ke konzumaci. K redukční dietě se nejvíce hodí potraviny s glykemickým indexem pod 50.
VÝHODY: Vysoký podíl čerstvé zeleniny a ovoce, který se postará o tolik prospěšný přísun vlákniny a také o nejpříhodnější zásobování organismu vitaminy a minerálními látkami a navíc účinně zasytí.
NEVÝHODY: Poměrně žádné, snad jen to, že zpočátku musíte neustále sledovat hodnoty glykemického indexu potravin pomocí tabulek, takže nějaký čas trvá, než si osvojíte konkrétní hodnoty potravin.
PRO KOHO JE DIETA VHODNÁ: Vlastně pro každého, kdo chce žít a jíst zdravě, potřebuje shodit nadbytečná kila a je ochoten hledat konkrétní jídla podle tabulky "glykemický index potravin".
zdroj_htpp://cute.blog.cz/

Koniec prejedaniu!Prichádza nový život.

8. července 2008 v 16:47 | Regina |  My diary with my ideas
Vítam všetky nadšenkine chudnutia a zdravého životného štýlu.
Chcem vám povedať, že mi je zle keď večer rozmýšľam nad tým, čo som celý deň jedla a že to isté spravím aj zajtra. Táto internetová stránka bude (ako keby) moj denníček, kam si budem zapisovať svoje jedálničky, pocity a plány. Na tomto "webe" budem taktiež uverejňovať rozne diéty, cvičenia, thinspirácie a všetko, čo k takejto stránke patrí.
Teším sa na vaše komentáre a návštevy na tomto "webe".
Webmiss Reginaémoticones tronche 6

Chcete šetriť kalórie? Dajte si polievku!

8. července 2008 v 16:38 | Regina |  Must be slim & healthy !
Zaujímavý výskum zase potvrdil pravdu našich starých mám: jedz polievku, budeš zdravší J
Podľa analýzy zloženia jedla sledovaných dobrovoľníkov vyplýva, že:
ak pred hlavným jedlom zjedli nízkokalorickú polievku, celková kalorická hodnota večere bola o skoro 20% nižšia, ako keď polievku nejedli alebo jedli polievku vysokokalorickú (smotanová, mliečna, krémová, zapražená, zahustená múkou a pod.)
Rada AKV
najlepšie nízkokalorické polievky sú: zeleninové vývary, minestrone, paradajková, číra cesnaková, hubová, brokolicová, karfiolová, hrášková alebo cibuľová polievka.
úplne nové, zdravé a rýchle recepty pre Vás do novej kuchárskej knihy už teraz chystá pod stromček Vaša AKV
zdroj_z prednášky na kongrese Experimental Biology vo Washingtone DC, máj 2007

Smiles [ 00:01 ]

8. července 2008 v 16:35 | Regina |  And infos about others
émoticones tronche 1émoticones tronche 2émoticones tronche 3émoticones tronche 4émoticones tronche 5émoticones tronche 6émoticones tronche 7émoticones tronche 8émoticones tronche 9
émoticones tronche 10émoticones ctronche 11émoticones tronche 12émoticones tronche 13émoticones tronche 14émoticones tronche 15émoticones tronche 16émoticones tronche 17émoticones tronche 18
zdroj_htpp://ceady.blog.cz/